Звіт директора

04.07.2018

З В І Т

директора Переможненської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Костюк Л.П.

за 2017- 2018 н.р. перед педагогічним колективом,

батьківським комітетом, радою школи та

громадськістю села.

5 червня 2018 р

Переможненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Городоцької районної ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Городоцької РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1983 році.

Робота школи починається з обліку дітей і підлітків віком 6-18 років та дітей, яким до 01.09 поточного року виповнюється 5 років, що проживають на території с.Переможне. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 "Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів" в школі наявні:

- книга обліку руху учнів;

- класні журнали 1 -11 класів;

- особові справи учнів.

Всі зазначені документи ведуться та зберігаються у відповідності до Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.

У 2017-2018 н.р. (станом на 05 вересня 2017 року) у школі навчалось 250 учень, з них: 1-4 класи - 92 учні; 5-9 класи - 121 учнів; 10-11 класи - 37 учнів.

1. Кадрове забезпечення.

У 2017-2018 навчальному році штатними працівниками наша школа була забезпечена 100%. Розстановка педагогічних кадрів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.

Освітній та кваліфікаційний рівні педагогічних працівників: 29 педагогічних працівників мають вищу освіту, 2 - середню-спеціальну; 9 учителів мають «вищу кваліфікаційну категорію», 19 вчителів «першу кваліфікаційну категорію», 3 вчителі кваліфікаційну категорію «спеціаліст»; 1 вчитель педагогічне звання «учитель-методист» та 5 вчителів педагогічне звання «старший учитель».

Адміністрацію школи складають 3 керівники: директор і 2 заступники. Працює бібліотекар, педагог-організатор, практичний психолог та соціальний педагог.

2. Методична робота.

Проблема, над якою працював педагогічний колектив у 2017-2018 навчальному році: "Здоров'язберігаючі освітні технології як засіб виховання культури здоров'я школярів". До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються учителі,

які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об'єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів.

Головною метою в методичній роботі школи є: навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працюють методичні структури школи. З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні об'єднання:

- МО учителів початкових класів (кер. Пендак Л.В.);

- МО класних керівників (кер. Марців Л.П.);

- окружні МО учителів:

- української мови та літератури (кер. Мончак О.І.);

- початкових класів (кер. Губарєва К.Я.);

- математики (кер.Чупа Г.Й.);

- фізики (кер. Осередчук І.О.)

та районне МО вчителів французької мови (кер. Лимич С.В.)

Були проведені окружні МО, відкриті уроки і семінари:

  • окружне МО вчителів української мови та літератури (відкритий урок у 7 класі, вчитель Гринько М.М.);
  • педагогічний ринг учителів української мови та літератури (вч. Федух Д.І.)

За активної участі голів методичних об'єднань проходять методичні засідання. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості (нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об'єднань та творчих груп, буклети вчителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси тощо).

Творчий педагогічний колектив школи вважає за необхідне показувати важливість здобуття знань і активної життєвої позиції власним прикладом. Результативною була робота всіх методичних об'єднань та творчих груп. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.

Усі засідання методичних об'єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:

- результати навчально-виховної роботи;

- динаміку зростання (спаду) успішності учнів;

- результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання;

- діяльність членів методичних об'єднань щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;

- аналіз стану викладання предметів;

- стан виконання навчальних планів і програм;

- інновації, їх ефективність;

- стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку особистості;

- робота факультативів;

- стан позакласної роботи вчителів з предметів;

- система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;

- результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;

- аналіз роботи за рік та перспективне планування.

Систематично проводиться внутрішкільна методична робота з питань:

• самоосвіта педагогічних працівників;

• атестація і творчі звіти педагогів;

• курсова перепідготовка;

• семінари-практикуми (шкільні і районні);

• робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін;

• поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів;

• участь учнів та вчителів у конкурсах, тренінгах, конференціях.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи.

У 2017-2018 навчальному році атестувалося 11 вчителів. За результати атестації 2 вчителям встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії, 2 підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії, 6 вчителям

підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», 1 - встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії». Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.

3. Навчальна діяльність учнів.

Пріоритетними напрямками роботи педагогічного колективу у 2017-2018 навчальному році були:

- розробка, використання і вдосконалення новітніх інформаційних технологій навчання;

- виховання гармонійної, духовно і фізично здорової, компетентної, успішної, життєтворчої особистості випускника;

- якісне використання варіативної частини навчального плану для реалізації державних освітніх стандартів;

- створення оптимального середовища для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу кожного учасника навчально-виховного процесу.

Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням.

4. Виховна та позакласна робота.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов'язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

- Національно-патріотичне виховання

- Превентивне виховання.

- Морально-етичне виховання.

- Художньо-естетичне виховання.

- Громадянсько-патріотичне виховання.

- Трудове виховання.

- Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

- Екологічне виховання.

Згідно плану, щопонеділка відбуваються загальношкільні лінійки, на яких вирішуються організаційні питання і проводяться тематичні виступи.

Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів: «Левеня», «Кенгуру», «Бобер», «Соняшник» (українознавчий), «Колосок» (природничий). Учасниками конкурсу юних знавців фізики «Левеня» стали 50 учасників (1 відмінний результат ( уч. 11 кл.Пеленський Роман). 8 уч. - добрий., координатор Осередчук І.О.), конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 102 учасники (координатор Чупа Г.Й.), конкурсу юних знавців інформатики « Бобер» - 37 уч. - 4 відмінних результати (координатор Чупа І.М.), 70 учнів брали участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» ( координатор Мончак О.І.), 22 учні одержали диплом І ступеня Всеукраїнського рівня. Учень 5 класу Савчишин Павло набрав максимальну кількість балів - 70.

Значні здобутки маємо у районних олімпіадах з навчальних дисциплін з різних предметів. Якісні показники знань за підсумками 2017-2018 н.р. мають такі учні: 
- Янишин Олег (6 кл., І м. з математики, вч.Чупа Г.Й.)

  • Приведа Ірина (10 кл., І м. з французької мови, вч. Костюк Л.П. та ІІІ м. з української мови, вч.Федух Д.І.)
  • Швець Юлія (8 кл., ІІ м. з французької мови, вч. Костюк Л.П. та ІІІ м. з української мови, вч. Гринько М.М.)

- Сорока Марта (11 кл., ІІ м. з французької мови, вч. Костюк Л.П.)

- Тарасевич Христина (9 кл., ІІ м. з французької мови, вч. Лимич С.В.)

- Гринько Назар (11 кл., ІІІ м. з фізики, вч. Осередчук І.О.)

У конкурсі ім. П. Яцика І м. здобули уч. 10 кл. Дзямба Аліна (вч. Федух Д.І.) та уч.8 кл. Швець Юлія (вч. Гринько М.М.), ІІ м. уч.11 кл. Шило Уляна (вч. Мончак О.І.) та ІІІ м. Шпак Володимир (вч. Ковалик О.С.).

16 учнів закінчили навчальний рік з високим рівнем навчальних досягнень і їм були вручені Похвальні листи. Ці діти - гордість нашої школи.

Великим досягненням нашої школи є участь у Всеукраїнському радіодиктанті (42 уч.) і 3 вчителі.Текст без єдиної помилки написала вчитель української мови та літ. Федух Д.І..

Наші діти брали участь у літературному конкурсу читців творів Т.Шевченка. Переможцями стали: ІІ м. у номінації «к-сть творів» здобув уч. 8 кл. Романів Денис (72 твори) ІІІ місця у номінації «виразне читання» одержала уч. 5 кл. Деркач Софія та уч. 9 кл. Щипель Марта.

У конкурсах здобули:

- «Наші зірочки», І м. уч. 4 кл, Щипель Софія, вч. Ковалик О.С.

- «І слово, і пісня, матусю тобі...», І м. учениця 8 кл. Слівінська Софія у номінації «авторський вірш» у районному конкурсі і вчора їздила на нагородження у Львів (вч.Федух Д.І.)

- «Сурми звитяги», гран-прі уч. 6 класу Пиріг Роман.

Ще хотіла би зробити коротеньку порівняльну характеристику оцінок за минулий навчальний рік: річної, ДПА (у вигляді ЗНО) і різницю. Отже:

-українська мова: річна 7.5 %, ДПА 7.2 %, різниця 0.5 %

-історія України: річна 6.4 %, ДПА 5.0 %, різниця 1.7 %

-математика: річна 9.1 %, ДПА 8.9 %, різниця 0.2 %

Учні нашої школи беруть активну участь у шкільних та районних змаганнях. Готують їх учителі Лимич Б.М. та Давид І.Б. Це:

  • ІІ м. з настільного тенісу (учні Грушецький Назар, Строцький Захар і Пендак Юлія, вч. Давид І.Б.)
  • ІІ м. з волейболу (Гринько Назар, Пеленський Роман, Деревецький Степан, Федичканич Андрій, Сивак Назар, Карпецький Іван, Додов Максим, Мигаль Тарас, вч. Лимич Б.М.)
  • ІІ місце у змаганнях «Старти надій» та І місце у «Святі Героїв» (учні 8 кл. Слівінська Софія, Старят Мар'яна, Щудло Юлія, Лимич Ольга, Патроник Віка, Поливка Марія, Швець Юлія, Верхомій Мар'яна, Лешега Роман, Гавдан Іван, Гладиш Максим, Карпецький Остап, Монька Назар, Кремса Богдан), (вч. Лимич Б.М., Федух Д.І., , Гринько Н.М., Давид І.Б.)

Цікавими були у школі виховні заходи, які проводились до національних, релігійних свят, спортивні змагання, виступи художньої самодіяльності. А саме:

  • Свято вчителя (уч.11 кл., кл.кер. Лимич С.В.);
  • День юного натураліста (виставка «Дари осені». Ця виставка допомогла розвинути творчу уяву учнів та показати їхню креативність. Кожен клас зробив різні композиції з фруктів і овочів. 5 і 6 класи зробили виставку «Лісова казка», 7 і 9 приділили увагу темі патріотизму,креативність проявив 8-Б клас, який приніс закрутки з овочів.)
  • Осінь-чарівниця в нашім ріднім домі (учні 5 класу і кл.кер. Гринько Н.М.)
  • Тематична лінійка пам'яті Небесної Сотні "У нашій пам'яті вони залишаться назавжди" (уч.8-А класу і кл.кер.Лимич Б.М.)
  • Тематична лінійка "Зове на бій Небесна сотня за України майбуття" (уч.8 кл. ікл.кер.Федух Д.І.)
  • Лінійка-реквієм "Голодомор... Страшні його жнива" (учні школи і Крутієнко Н.Т.)
  • Андріївські вечорниці (10 кл., кл.кер. Чупа Г.Й.)
  • Тиждень театру у школі:

8-Б клас під керівництвом Федух Д.І. підготували 2 постановки: "Віть+Галя, або Повість про перше кохання", вертеп " Дзвонять дзвони ";

7 кл.з кл.кер. Буркою Л.С. уривок з твору "Кайдашева сім'я";

8-А клас і кл.кер.Лимич Б.М. підготували уривок з твору "Сто тисяч";

6 клас з Мончак О.І. поставили п'єсу "Цілюща травичка";

5 клас і Гринько Н.М. зробили інсценізацію казки "Коза-дереза";

9 клас під керівництвом вч.української мови та літ. Федух Д.І. інсценізували уривок з роману Ліни Костенко "Маруся Чурай";

1-А і 1-Б підготували казку «Рукавичка» (вч. Губарєва К.Я. і Кочулаб Г.В.);

2 кл. з кл.кер.Пендак Л.В. зробили інсценізацію казки «Колобок»;

3 кл. поставили «Ріпку» (вч. Гірняк О.В.);

4 кл. підготували «Семеро козенят» (вч. Ковалик О.С.)

  • Зустріч з випускниками "Вечір шкільних друзів" (учні 11 класу і кл.кер. Лимич С.В.)
  • Огляд вертепів "За різдвяною зорею" (8 кл., кл.кер. Федух Д.І.)
  • Тиждень хімії "Чарівна наука" (учні школи і вч.хімії Марців Л.П.)
  • Ярмарок милосердя з метою допомогиодносельчанам - воїнам АТО "Зроби добро" (учні 5 кл., їхні батьки та кл.кер.Гринько Н.М.)
  • День здоров' у школі (учні 7 кл. і кл.кер. Бурка Л.С.)
  • Перегляд фільму "Кіборги" (учні школи і заступник директора з виховної роботи Марців Л.П.)
  • День Матері (уч.6 класу і кл.кер. Мончак О.І.)
  • День Матері "Ми вам даруємо тепло своїх сердець !.." (уч.5 кл. і кл.кер.Гринько Н.М.)
  • День вишиванки "А над світом українська вишивка цвіте" (5 кл. і кл.кер Гринько Н.М.)
  • Свято Букварика (1-А, 1-Б кл. і кл. керівники Губарєва К.Я. та Кочулаб Г.В.)
  • Тематична лінійка до Дня рідної мови "Любіть Україну і мову її солов'їну" (уч.8 кл. і кл.кер.Федух Д.І.)
  • Хресна дорога для школярів і вчителів у церкві Покрови Пресвятої Богородиці за участю семінаристів Львівської духовної семінарії Святого Духа
  • Випускний вечір "11 літ нашої ери" (уч.11 кл., кл.кер. Лимич С.В.)

З метою ознайомлення учнів школи з історією та культурою рідного краю було організовано екскурсії:

  • Чергове сходження на Говерлу учнями 9 класу і кл.кер.Давида І.Б.
  • м.Сколе, табір «Карпати» (10 клас, кл.керівник Лимич С.В.)
  • Велоекскурсія (учні 8 кл. і вч.географії Мартиняк Ю.Я.)
  • Екскурсія старим містом Городком, перегляд фільму "Людина-павук" у кінотеатрі (уч.6 кл. і кл.кер.Мончак О.І.)
  • Екскурсія у с.Зашків Жовківського району в музей-садибу Євгена Коновальця (уч.6 кл. і кл.кер.Мончак О.І.)
  • Екскурсія у м.Львів, перегляд вистави "Полліанна" Елеонора Портет у театрі ім.М, Заньковецької
  • Екскурсія у Славське (8-Б і 10 класи, вч. Федух Д.І., Чупа Г.Й., Чупа І.М.)

5. Правовиховна робота.

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні загальношкільні лінійки та класні години;

- лекції, бесіди на правову тематику;

- анкетування;

- уроки правознавства;

- олімпіади з правознавства;

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;

- відвідування проблемних сімей вдома.

Практичним психологом школи Сивак О.Я. та соціальним педагогом Когут З.С. регулярно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови.

6. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

• малозабезпечених - 12 дітей, 7 сімей;

• з неповних сімей -18 дітей, 16 сімей;

• багатодітних -59 дітей, 30 сімей.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. За бюджетний кошт діти, які мають довідки з соціального захисту, як малозабезпечені, щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні.

7. Профорієнтаційна робота.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи - підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного

процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території,

розширення знань про професії на уроках, виховних заходах.

Значна профорієнтаційна робота з учнями, свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі дев'ятикласники працевлаштовані, з них 89 % продовжили навчання у 10-му класі,11 % в інших навчальних закладах.

8. Співпраця з батьками.

Виховання учня в школі і сім'ї - щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. 
Класні керівники тісно співпрацюють з сім'ями своїх учнів: при необхідності відвідують їх вдома, спілкуються з родиною, запрошують до школи. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

9. Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.

Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Комарнівської міської лікарні. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора школи.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров'я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

10. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з'ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

11. Фінансово-господарська діяльність.

Централізована бухгалтерія Городоцького відділу освіти протягом навчального року систематично здійснює виплату заробітної плати працівникам школи, вчасно проплачує за спожиті школою енергоносії.

Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Городоцького відділу освіти планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Цього навчального року пройшов наш проект «»Капітальний ремонт нашої школи, а саме: заміна дерев'яних вікон на металопластикові у спортзалі школи». Дуже тішуся тим, виходить недаремно я стільки часу витратила на написання цього проекту. Звичайно, хочу подякувати вам, батьки, за допомогу. Силами працівників школи зроблено поточний ремонт по коридорах, батьками ремонт по класах. Щиро вдячна вам усім за допомогу. Особливо хочу подякувати батьківському комітету, який переймається недоліками у школі і прилучається до їх вирішення.

12. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Керівник навчального закладу повинен ефективно управляти педагогічним колективом. Ставити професійну мету - об'єднувати людей. Підтримувати їхню ініціативу. Вдосконалювати свою майстерність. Стиль керівницва нашою школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор школи, у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У зв'язку з цим, я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

Як посадова особа, я розглядаю звернення громадян, в основному це усні звернення батьків. Намагаюся всі питання розглянути обєктивно і по можливості надати допомогу. Відвідую батьківські збори, засідання батьківських комітетів, свята, які проводяться в класах (вся ця робота висвітлюється на сторінках сайту відділу освіти).

Я хочу висловити свою подяку батькам, педагогічному та технічному колективу, за тісну і злагоджену співпрацю. Я відчуваю велику відповідальність за результати своєї роботи. Не дивлячись на те, що у нас є багато проблем, які необхідно вирішувати, хочу сказати, що ми не заблукаємо серед негараздів, тому що маємо в своєму колективі досвідчених професіоналів.

І педагоги, і учні, і батьки люблять свою школу. Цінують її традиції, звичаї. Але ми не повинні заплющувати очі на недоліки, потрібно бачити те хороше, що є і може бути в нашій школі. Ми повинні докласти всіх зусиль, щоб легко, радісно і творчо працювалося нам всім разом.

Є ще багато задумів, творчих знахідок, які потребують впровадження, планів - і все це буде направлено на допомогу маленькій, залежній від багатьох обставин людині, розвинути її потенційні можливості, реалізувати природні права на життя, працю і щастя. Плекаємо надію, що разом ми зможемо досягти намічених завдань і хай щастить нам всім в цьому. Нехай рідна школа стане справжньою школою радості.

Бажаю Вам усім хороших і щирих дітей, доброго літнього відпочинку, і всім здоров'я. Дякую за увагу!   

Школа

МИ ЗНАХОДИМОСЬ

Львівська область, Комарнівська міська рада, село Переможне, вул. Т. Шевченка 3

НАПИШІТЬ НАМ

dyrektorperemozhne@ukr.net

Години роботи

ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ

8:00 - 17:00

СУБОТА - НЕДІЛЯ

Закрито

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати