Звіт директора

09.07.2019

З В І Т

директора Переможненської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Костюк Л.П.

за 2018- 2019 н.р. перед педагогічним колективом,

батьківським комітетом, радою школи та

громадськістю села.

27 травня 2019 р

Переможненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Городоцької районної ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Городоцької РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1983 році.

Робота школи починається з обліку дітей і підлітків віком 3-18 років, що проживають на території с. Переможне. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів" в школі наявні:

- книга обліку руху учнів;

- класні журнали 1 -11 класів;

- особові справи учнів.

Всі зазначені документи ведуться та зберігаються у відповідності до Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.

У 2018 -2019 н.р. (станом на 05 вересня 2018 року) у школі навчалось 249 учнів, з них: 1-4 класи - 96 учнів; 5-9 класи - 119 учнів; 10-11 класи - 34 учні.

1. Кадрове забезпечення.

У 2018-2019 навчальному році штатними працівниками наша школа була забезпечена 100%. Розстановка педагогічних кадрів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.

Освітній та кваліфікаційний рівні педагогічних працівників: 29 педагогічних працівників мають вищу освіту, 3 - середню-спеціальну; 10 учителів мають «вищу кваліфікаційну категорію», 16 вчителів «першу кваліфікаційну категорію», 3 вчителі кваліфікаційну категорію «спеціаліст»; 1 вчитель педагогічне звання «учитель-методист» та 6 вчителів педагогічне звання «старший учитель».

Адміністрацію школи складають 3 керівники: директор і 2 заступники. Працює бібліотекар, педагог-організатор, практичний психолог та соціальний педагог.

2. Методична робота.

Проблема, над якою працював педагогічний колектив у 2018-2019 навчальному році: "Здоров'язберігаючі освітні технології як засіб виховання культури здоров'я школярів". До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються учителі,

які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію.

Систематично проводиться внутрішкільна методична робота з питань:

• самоосвіта педагогічних працівників;

• атестація педагогів;

• курсова перепідготовка;

• робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін;

• участь учнів та вчителів у конкурсах, тренінгах, конференціях.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи.

У 2018-2019 навчальному році атестувалося 11 вчителів. За результати атестації 1 вчителю встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії, 2 підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 5 вчителям

підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», 1 - встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст , що відповідає 11 тарифному розряду», 1 - підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст , що відповідає 11 тарифному розряду», 2 вчителям підтверджено і 1 присвоєно звання «старший вчитель». Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.

Вчитель хімії Марців Л.П. провела майстер-клас для вчителів хімії Городоцького району. Лимич С.В. став лауреатом всеукраїнського обласного конкурсу «Вчитель року - 2019» у номінації «Французька мова» (ІІІ місце) і брав участь у семінарі за участю представників посольства Франції.

3. Навчальна діяльність учнів.

Пріоритетними напрямками роботи педагогічного колективу у 2018-2019 навчальному році були:

- розробка, використання і вдосконалення новітніх інформаційних технологій навчання;

- виховання гармонійної, духовно і фізично здорової, компетентної, успішної, життєтворчої особистості випускника;

- якісне використання варіативної частини навчального плану для реалізації державних освітніх стандартів;

- створення оптимального середовища для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу кожного учасника навчально-виховного процесу.

Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням.

4. Виховна та позакласна робота.

Провідне місце в системі навчально-виховної роботи в школі належить формуванню інтелектуально розвиненої, всебічно обдарованої, творчої особистості, пройнятої національною ідеєю справжнього українця з певним способом мислення.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов'язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

- Національно-патріотичне виховання

- Превентивне виховання.

- Морально-етичне виховання.

- Художньо-естетичне виховання.

- Громадянсько-патріотичне виховання.

- Трудове виховання.

- Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

- Екологічне виховання.

Згідно плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, на яких вирішувалися організаційні питання і проводилися тематичні виступи.

Традиційно з року в рік учні школи беруть активну участь у численних конкурсах, зокрема: «Левеня», «Кенгуру», «Бобер», «Соняшник» (українознавчий), «Колосок» (природничий). Учасниками конкурсу юних знавців фізики «Левеня» стали 47 учасників (координатор Осередчук І.О.), конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 110 учасників (координатор Чупа Г.Й.), конкурсу юних знавців інформатики «Бобер» - 42 уч. (координатор Чупа І.М.), конкурсу юних знавців природознавства «Колосок» - 183 уч. (координатори Губарєва К.Я.і Бурка Л.С. ), 59 учнів брали участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» (координатор Мончак О.І.). Радіодиктант писали 36 учнів і 3 вчителі (організатори - вчителі укр. мови та літератури Федух Д.І., Гринько М.М., Мончак О.І.)

У конкурсі ім. П. Яцика ІІ м. здобув уч. 5 кл. Шпак Володимир (вч. Гринько М.М.), та ІІІ м. - уч. 9-А кл. Швець Юлія (вч. Гринько М.М.), уч. 11 кл. Приведа Іра (вч. Федух Д.І.).

Наші діти беруть участь у літературному конкурсі читців творів Т.Шевченка. Переможцями минулого року стали: ІІ м. у номінації «к-сть творів» здобув уч. 8 кл. Романів Денис (72 твори), ІІІ місця у номінації «виразне читання» одержала уч. 5 кл. Деркач Софія та уч. 9 кл. Щипель Марта.

У конкурсах здобули місця:

- «Наші зірочки», ІІ м. уч. 3 кл, Романів Таня (пісня), вч. Пендак Л.В., ІІ м. уч. 2-А кл. Слівінський Богдан (вірш), вч. Губарєва К.Я.

- «І слово, і пісня, матусю тобі...», ІІ м. учениця 10 кл. Галамай Руслана, номінація «пісня» (вч. Хміль С.П.);

- «Сурми звитяги», ІІ м. учні 9-10 кл., номінація «ансамбль» (вч. Хміль С.П.), та ІІ м. уч. 10 кл. Щипель Марта, номінація «вірш»;

Учні нашої школи брали активну участь у шкільних та районних змаганнях. Готували їх учителі Лимич Б.М. та Давид І.Б. Це:

- ІІ м. у районних змаганнях з настільного тенісу (учні Грушецький Назар, Строцький Захар і Пендак Юлія, вч. Давид І.Б.);

- з футболу: І м. в окружному етапі і ІV м. у районному (Давид Юрій, Грушецький Назар, Басов Михайло, Карпецький Остап, Кункевич Олег, Гладиш Максим, Кремса Богдан та Крутієнко Віталій, вч. Давид І.Б.)

- з волейболу: ІІІ м. дівчата (Дзямба Аліна, Слівінська Софія, Чурко Юлія, Лимич Оля, Патроник Віка, Старят Мар'яна, Трусь Юлія, Шкап'як Марія, Шпрінгер Соломія та Пиріг Оксана, вч. Лимич Б.М.) та ІV м. хлопці (Давид Юрій, Грушецький Назар, Басов Михайло, Карпецький Остап, Гладиш Максим, Зільник Назар, Кремса Богдан та Пиріг Андрій, вч. Давид І.Б.)

- І місце у «Святі Героїв» (Тарасевич Тарас, Пованда Віктор, Николишин Олег, Горошко Василь, Крутієнко Віталій, Дзядик Дмитро, Шпрінгер Соломія, Трусь Юлія, Шкап'як Марія, Нечипорук Настя, Пиріг Оксана, Грабовська Олеся), (вч. Лимич Б.М., Гринько Н.М., Давид І.Б.)

- І місце уч. 9 кл. у Міжнародному мовно-літературному конкурсі «Об'єднаймося ж брати мої»(вч.Федух Д.І.)

Цікавими були у школі виховні заходи, які проводились до національних, релігійних свят, спортивні змагання, виступи художньої самодіяльності. А саме:

  • Свято вчителя (уч.11 кл., кл.кер. Чупа Г.Й.);
  • День Захисника Вітчизни (учні 5 - 9 кл., педагог-організатор Гринько Н.М.);
  • Місячник бібліотек, присвячений 100-річчю від дня народження Василя Сухомлинського. (учні школи, бібліотекар Лимич Н.Д.);
  • Свято осені «Осінь така щедра, осінь така мила» і виставка робіт учнів «Дари осені» (уч. 2-А., кл.кер. Губарєва К.Я.);
  • День юного натураліста (вч. Бурка Л.С.);
  • Тематична лінійка, присвячена Дню української писемності і мови. «Квітни, моя мово українська» (уч. 5 кл., кл.кер. Гринько М.М.);
  • Тематична лінійка присвячена 100-й річниці утворення Західноукраїнської Народної Республіки. (уч. 9-Б кл., заст.. дир. з ВР Марців Л.П.);
  • Виховний захід, присвячений Дню Гідності та Свободи на тему «Україна гідна свободи» (уч. 6 кл. і кл.кер. Гринько Н.М.);
  • Лінійка-реквієм "Голодомор... Страшні його жнива", та акція «Незабудки пам'яті» (учні школи і Марців Л.П.);
  • Виховний захід «СНІД - не залишайся байдужим» (8 кл., вчитель біології Бурка Л.С.);
  • Тиждень права (вч. - Марців Л.П., Лимич Н.Д., Губарєв Ю.І.)
  • Андріївські вечорниці (10 кл., кл.кер. Давид І.Б.);
  • Свято Миколая (2-Б, 3, 4 класи, кл.кер. Кочулаб Г.В., Пендак Л.В., Гірняк О.В.);
  • Новорічна казка «Снігова королева» (6 кл., кл.кер. Гринько Н.М.);
  • Виступ «Різдво в Україні та в усьому світі» (9-Б кл., кл.кер. Федух Д.І.);
  • Виставка-конкурс «Різдвяний сувенір» (педагог-організатор Гринько Н.М.);
  • Учні 9-Б кл. взяли участь у районному конкурсі-показі вертепів. (вч. Федух Д.І.)
  • Святковий ранок "Christmas is coming!" (5 кл, вчитель анг. мови Максимович С.В.);
  • Зустріч з випускниками "Вечір шкільних друзів" (учні 9 - 11 класів, педагог-організатор Гринько Н.М.);
  • Тематична лінійка, присвячена Дню рідної мови "Мово моя українська, мово моя материнська" (5 кл., кл. кер. Гринько М.М.);
  • Виховний захід, присвячений Дню пам'яті Героїв Небесної Сотні. (6 кл., кл.кер. Гринько Н.М.);
  • Виховний захід, присвячений пам'яті Т.Г.Шевченка (9-і класи, вчителі укр.. мови та літератури Гринько М.М. та Федух Д.І.);
  • Конкурс агітбригад «Молодь обирає здоров'я» (6 кл., педагог-організатор Гринько Н.М.);
  • Виставка-конкурс виробів із різних матеріалів «Краса Великодня» (учні школи, педагог-організатор Гринько Н.М., кер. гуртка «Равлик-мандрівник» Софія Тимофєєва);
  • День вишиванки "А над світом українська вишивка цвіте" (10 кл.,педагог-організатор Гринько Н.М.);
  • Тиждень математики «Математика навколо нас» (вч. Математики Чупа Г.Й.)
  • Свято Букварика (1 клас, кл.керівник Ковалик О.С.);
  • Святковий ранок з анг.мови (1 кл., вч.анг. мови Лимич С.В.)
  • Випускний вечір "11 літ нашої ери" (уч.11 кл., кл.кер. Чупа Г.Й.);

З метою ознайомлення учнів школи з історією та культурою рідного краю було організовано екскурсії:

  • Екскурсія на г. Говерлу (10 кл., вч. Давид І.Б.)
  • Екскурсія Ворохта - Буковель (9-Б, 11 кл., кл. кер. Федух Д.І., Чупа Г.Й.);
  • Екскурсія у с. Розлуч (6кл., кл. кер. Гринько Н.М.);
  • Екскурсія до музею «Арсенал» у Львові (3, 6кл., кл.кер. Пендак Л.В. та Гринько Н.М.);
  • Екскурсія по замках Львівщини - Золочівський, Підгорецький та Олеський замки (5, 6, 7, 9-і класи, кл.кер. - Гринько М.М., Гринько Н.М., Мончак О.І., Федух Д.І., Лимич Б.М.);
  • Велоекскурсія (учні 8 кл. і вч.географії Мартиняк Ю.Я.);
  • Екскурсія на Новошицьку ГЕС (8 кл., вчителі біології і хімії Бурка Л.С. та Марців Л.П.);
  • Поїздка у м.Городок на виставу «Малюк і Карлсон» (учні 2-4 кл. і кл.кер. Губарєва К.Я., Кочулаб Г.В., Пендак Л.В., Гірняк О.В.)
  • Поїздка у м.Городок на виставу «Мати-наймичка» (учні 7-8 кл. і кл кер Мончак О.І., Бурка Л.С.)
  • Екскурсія у музей «Садиба Івана Франка» у с. Нагуєвичі (уч. 4 і 5 кл., кл.кер. Гірняк О.В. та Гринько М.М.);
  • Екскурсія у музей народної архітектури та побуту «Шевченківський гай» у м. Львів. (6кл., кл.кер. Гринько Н.М.);
  • Екскурсія у м.Львів на святкування Дня незалежності України (уч.7 кл. і кл.кер.Мончак О.І.);
  • Поїздка на книжковий форум у Львівський палац мистецтв (уч.7 кл. і кл. кер Мончак О.І.)

Про всі екскурсії, поїздки та виховні заходи ви можете переглянути і залишити свої коментарі у соціальній мережі Facebook на сторінці Переможненської ЗОШ І-ІІІ ступенів, адміністратором якої є Марців Л.П. та на сайті школи, адміністратор сайту школи і відповідальний за розміщення матеріалів на ньому Лимич С.В.

Наші діти брали участь у літературному конкурсу читців творів Т.Шевченка. Переможцями стали: ІІ м. у номінації «к-сть творів» здобув уч. 8 кл. Романів Денис (72 твори) ІІІ місця у номінації «виразне читання» одержала уч. 5 кл. Деркач Софія та уч. 9 кл. Щипель Марта.

Маємо здобутки у районних олімпіадах з навчальних дисциплін з різних предметів. Якісні показники знань за підсумками 2018-2019 н.р. мають такі учні:

  • Швець Юлія (9 кл., І м. з французької мови, вч. Костюк Л.П. та ІІІ м. з української мови, вч. Гринько М.М.)
  • Приведа Ірина (11 кл., ІІ м. з французької мови, вч. Лимич С.В.)

- Проць Тетяна (8 кл., ІІ м. з французької мови, вч. Костюк Л.П.)

- Тарасевич Христина (10 кл., ІІ м. з французької мови, вч. Лимич С.В.)

Ще хотіла би зробити коротеньку порівняльну характеристику оцінок за минулий навчальний рік: річної, ДПА (у вигляді ЗНО) і різницю. Отже:

-українська мова: річна 66 %, ДПА 60 %, різниця 6 %

-історія України: річна 57 %, ДПА 53 %, різниця 4 %

-математика: річна 72 %, ДПА 56 %, різниця 16 %

5. Правовиховна робота.

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні загальношкільні лінійки та класні години;

- лекції, бесіди на правову тематику;

- анкетування;

- уроки правознавства;

- олімпіади з правознавства;

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;

- відвідування проблемних сімей вдома.

Практичним психологом школи Сивак О.Я. та соціальним педагогом Когут З.С. регулярно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови.

6. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

• малозабезпечених - 6 дітей;

• діти-інваліди - 2 дітей;

• багатодітних - 28 дітей;

- діти, батьки яких потерпіли від наслідків аварії на Чорнобильській АЄС - 1 дитина;

-діти сироти - 1 дитина.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. За бюджетний кошт діти, які мають довідки з соціального захисту, як малозабезпечені, щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні.

7. Профорієнтаційна робота.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи - підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території,розширення знань про професії на уроках, виховних заходах.

Значна профорієнтаційна робота з учнями, свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі дев'ятикласники працевлаштовані, з них 59 % продовжили навчання у 10-му класі, 41 % в інших навчальних закладах.

8. Співпраця з батьками.

Виховання учня в школі і сім'ї - щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. 
Класні керівники тісно співпрацюють з сім'ями своїх учнів: при необхідності відвідують їх вдома, спілкуються з родиною, запрошують до школи. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

9. Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.

Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Комарнівської міської лікарні. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора школи.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров'я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

10. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з'ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

11. Фінансово-господарська діяльність.

Централізована бухгалтерія Городоцького відділу освіти протягом навчального року систематично здійснює виплату заробітної плати працівникам школи, вчасно проплачує за спожиті школою енергоносії.

Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Городоцького відділу освіти планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Цього навчального року пройшов наш проект «»Капітальний ремонт нашої школи, а саме: заміна дерев'яних вікон на металопластикові ». Дуже тішуся тим, виходить недаремно я стільки часу витратила на написання цього проекту. Звичайно, хочу подякувати вам, батьки, за допомогу. Силами працівників школи зроблено євроремонт у 2 коридорах, а в інших коридорах - поточний ремонт, батьками ремонт по класах. Придбано меблі для 1 класу: стільці і парти для учнів, класна дошка, проектор, ноутбук, ламінатор, дидактичний матеріал. Для наступного 1 класу будуть придбані такі ж меблі. Для трьох класів будуть стільці, столи і класні дошки. Будуть світильники для кожного класу. Плануємо євроремонт у коридорі, де навчаються початкові класи і на другому поверсі. У нас є проблема на підстанції з низьким струмом, немає нульки. Через це у їдальні школи пробиває струмом. З підстанції по стовпах буде проведено кабель низької напруги. Відділ освіти вже виробив проект і на літніх канікулах будуть проводитись роботи. Щиро вдячна вам усім за допомогу. Особливо хочу подякувати батьківському комітету, який переймається недоліками у школі і прилучається до їх вирішення.

12. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Керівник навчального закладу повинен ефективно управляти педагогічним колективом. Ставити професійну мету - об'єднувати людей. Підтримувати їхню ініціативу. Вдосконалювати свою майстерність. Стиль керівницва нашою школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор школи, у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У зв'язку з цим, я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

Як посадова особа, я розглядаю звернення громадян, в основному це усні звернення батьків. Намагаюся всі питання розглянути об'єктивно і по можливості надати допомогу. Відвідую батьківські збори, засідання батьківських комітетів, свята, які проводяться в класах (вся ця робота висвітлюється на сторінках сайту відділу освіти).

Я хочу висловити свою подяку батькам, педагогічному та технічному колективу, за тісну і злагоджену співпрацю. Я відчуваю велику відповідальність за результати своєї роботи. Не дивлячись на те, що у нас є багато проблем, які необхідно вирішувати, хочу сказати, що ми не заблукаємо серед негараздів, тому що маємо в своєму колективі досвідчених професіоналів.

І педагоги, і учні, і батьки люблять свою школу. Цінують її традиції, звичаї. Але ми не повинні заплющувати очі на недоліки, потрібно бачити те хороше, що є і може бути в нашій школі. Ми повинні докласти всіх зусиль, щоб легко, радісно і творчо працювалося нам всім разом.

Успіхи школи це не мої особисті успіхи, а успіхи всіх учасників навчально-виховного процесу, це успіхи нашого закладу.

Щиро вдячна всім за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість, за вклад кожного у виконання своїх обов'язків. Все це заради наших дітей, бо діти - то є оцінка нашого життя, його зміст і продовження. Ми повинні дати їм все найкраще, виховати їх добрими, розумними і щасливими.

Є ще багато задумів, творчих знахідок, які потребують впровадження, планів - і все це буде направлено на допомогу маленькій, залежній від багатьох обставин людині, розвинути її потенційні можливості, реалізувати природні права на життя, працю і щастя. Плекаємо надію, що разом ми зможемо досягти намічених завдань і хай щастить нам всім в цьому. Нехай рідна школа стане справжньою школою радості.

Тож будьмо завжди разом - школа, сім'я, громадськість. Надіюся в подальшому на співпрацю. Всім нам зичу миру, добра, щоб діти зростали толерантними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими, але, найголовніше, гарними людьми, здатними допомагати, розуміти, підтримувати. Нехай всім щастить.

Школа

МИ ЗНАХОДИМОСЬ

Львівська область, Комарнівська міська рада, село Переможне, вул. Т. Шевченка 3

НАПИШІТЬ НАМ

dyrektorperemozhne@ukr.net

Години роботи

ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ

8:00 - 17:00

СУБОТА - НЕДІЛЯ

Закрито

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати