Звіт директора

12.08.2020

З В І Т

директора Переможненської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Костюк Л.П.

за 2019- 2020 н.р. перед педагогічним колективом,

батьківським комітетом, радою школи та

громадськістю села.

7 липня2020 р

Переможненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Городоцької районної ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Городоцької РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1983 році. У своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 964, іншими нормативно-правовими актами, Статутом школи.

Робота школи починається з обліку дітей і підлітків віком 3-18 років, що проживають на території с. Переможне. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів" в школі наявні:

- книга обліку руху учнів;

- класні журнали 1 -11 класів;

- особові справи учнів.

Всі зазначені документи ведуться та зберігаються у відповідності до Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.

У 2019 -2020 н.р. (станом на 05 вересня 2019 року) у школі навчалось 252 учні, з них: 1-4 класи - 96 учнів; 5-9 класи - 109 учнів; 10-11 класи - 47 учні.

1. Кадрове забезпечення.

У 2019-2020 навчальному році штатними працівниками наша школа була забезпечена 100%. Розстановка педагогічних кадрів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.

Освітній та кваліфікаційний рівні педагогічних працівників: 29 педагогічних працівників мають вищу освіту, 3 - середню-спеціальну; 10 учителів мають «вищу кваліфікаційну категорію», 16 вчителів «першу кваліфікаційну категорію», 3 вчителі кваліфікаційну категорію «спеціаліст»; 1 вчитель педагогічне звання «учитель-методист» та 7 вчителів педагогічне звання «старший учитель».

Адміністрацію школи складають 3 керівники: директор і 2 заступники. Працює бібліотекар, педагог-організатор, практичний психолог та соціальний педагог.

2. Методична робота.

Проблема, над якою працював педагогічний колектив у 2019-2020 навчальному році: "Здоров'язберігаючі освітні технології як засіб виховання культури здоров'я школярів". До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються учителі,

які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію.

Систематично проводиться внутрішкільна методична робота з питань:

• самоосвіта педагогічних працівників;

• атестація педагогів;

• курсова перепідготовка;

• робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін;

• участь учнів та вчителів у конкурсах, тренінгах, конференціях.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи.

У 2019-2020 навчальному році атестувалося 7 вчителів. За результати атестації 1 вчителю встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», 1 вчителю встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», 3 підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», 2 вчителям

підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» і підтверджено педагогічне звання «старший вчитель». Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.

3. Навчальна діяльність учнів.

Пріоритетними напрямками роботи педагогічного колективу у 2019-2020 навчальному році були:

- розробка, використання і вдосконалення новітніх інформаційних технологій навчання;

- виховання гармонійної, духовно і фізично здорової, компетентної, успішної, життєтворчої особистості випускника;

- якісне використання варіативної частини навчального плану для реалізації державних освітніх стандартів;

- створення оптимального середовища для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу кожного учасника навчально-виховного процесу.

Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням.

4. Виховна та позакласна робота.

Провідне місце в системі навчально-виховної роботи в школі належить формуванню інтелектуально розвиненої, всебічно обдарованої, творчої особистості, пройнятої національною ідеєю справжнього українця з певним способом мислення.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов'язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

- Національно-патріотичне виховання

- Превентивне виховання.

- Морально-етичне виховання.

- Художньо-естетичне виховання.

- Громадянсько-патріотичне виховання.

- Трудове виховання.

- Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

- Екологічне виховання.

Згідно плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, на яких вирішувалися організаційні питання і проводилися тематичні виступи.

Традиційно з року в рік учні школи беруть активну участь у численних конкурсах, зокрема: «Левеня», «Кенгуру», «Бобер», «Соняшник» (українознавчий), «Колосок» (природничий). Учасниками конкурсу юних знавців фізики «Левеня» стали 7 учасників (координатор Осередчук І.О.), конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 51 учасник (координатор Чупа Г.Й.), конкурсу юних знавців інформатики «Бобер» - 12 уч. (координатор Чупа І.М.), конкурсу юних знавців природознавства «Колосок» - 28 уч. (координатори Губарєва К.Я.і Бурка Л.С. ), 29 учнів брали участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» (координатор Мончак О.І.). Радіодиктант писали 29 учнів і 3 вчителі (організатори - вчителі укр. мови та літератури Федух Д.І., Гринько М.М., Мончак О.І.)

У конкурсі ім. П. Яцика ІІІ м. здобув уч. 6 кл. Шпак Володимир (вч. Гринько М.М.). Наші діти беруть участь у літературному конкурсі читців творів Т.Шевченка. У конкурсах здобули місця:

- «Наші зірочки», ІІІ м. уч. 4 кл, Романів Таня (пісня), вч. Пендак Л.В- «І слово, і пісня, матусю тобі...», ІІ м. учениця 10 кл. Галамай Руслана, номінація «пісня» (вч. Хміль С.П.);

- «Сурми звитяги», ІІ м. учні 9-10 кл., номінація «ансамбль» (вч. Хміль С.П.), та ІІІ м. уч. 9 кл. Шпрінгер Соломія, номінація «вірш».

Цікавими були у школі виховні заходи, які проводились до національних, релігійних свят, спортивні змагання, виступи художньої самодіяльності. А саме:

  • Участь у велопробігу визначними місцями Комарнівського краю, присвяченого Дню Державного прапора України (Учні 4, 7 та 10-Б кл, ЗДВР Марців Л.П.)
  • Свято вчителя (уч.11 кл., педагог-організатор Гринько Н.М.);
  • День Захисника України (учні 8 кл., кл.кер. Мончак О.І.);
  • День юного натураліста виставка робіт учнів на теми: «Ця чудна і дивна природа.», «Про що шепочуть квіти?» (вч. Марців Л.П.);
  • Тематична лінійка, присвячена Дню української писемності і мови. «Квітни, моя мово українська» (уч. 6 кл., кл.кер. Гринько М.М.);
  • Акція «Подаруй бібліотеці книгу із власним автографом», та показ вистави про книгу. (уч. 7 кл., педагог-організатор Гринько Н.М.);
  • Посвята в читачі (уч. 2 кл., бібліотекар Лимич Н.Д.)
  • Лінійка-реквієм "Голодомор... Страшні його жнива", та акція «Незабудки пам'яті» (учні школи і Марців Л.П.);
  • Заходи, присвячені боротьбі зі СНІДом (уч 9 кл., керівник гуртка «Захисти себе від ВІЛ» Шпильова М.М.);
  • Виховний захід, присвячений Дню Гідності та Свободи на тему «Хто вмирає в боротьбі - в серцях живе повіки» (уч. 9 кл. і вч. Максимович С.В.);
  • Андріївські вечорниці (уч. 10-Б кл., кл.кер. Федух Д.І.);
  • Новорічна казка (уч. 3-А і 3-Б кл., кл.кер. Губарєва К.Я. та Кочулаб Г.В.);
  • Зустріч Коляди (уч. 7 кл., кл.кер. Гринько Н.М.)
  • Виступ «Різдвяний вертеп» (уч. 4 кл., кл.кер. Пендак Л.В.);
  • Виставка-конкурс «Різдвяний сувенір» (педагог-організатор Гринько Н.М.);
  • Учні школи взяли участь у районному конкурсі «Ялинкові прикраси» (ІІ м. - Ковальчик Олег, виріб «Цукеркова куля»)
  • Зустріч з випускниками "Вечір шкільних друзів" (учні 9 - 11 класів, педагог-організатор Гринько Н.М.);
  • Тематична лінійка, присвячена Дню пам'яті Героїв Небесної Сотні (уч. 7 і 9 кл., ЗДВР Марців Л.П.);
  • Конкурсний диктант, присвячений Дню рідної мови (уч. школи, вч. укр.. мови та літератури Федух Д.І.);
  • Шкільний марафон, присвячений творчості Т.Г.Шевченка (уч. школи, вчителі укр.. мови та літератури Гринько М.М., Мончак О.І. та Федух Д.І.);
  • Підготовка відео-ролика, присвяченого Дню вишиванки (уч. 7 та 10-Б кл., кл.кер. Гринько Н.М. та Федух Д.І.);
  • читання творів Тараса Шевченка та авторських віршів про поета в аудіо- та відео форматі (уч. школи, вч. укр.. мови та літератури Федух Д.І. );
  • відео-ролик «Початкова школо, прощавай» (уч. 4 кл., кл.кер. Пендак Л.В., ЗДВР Марців Л.П.);
  • відео-ролик «Прощавай, рідна школо» (уч. 11 кл., кл.кер. Давид І.Б., ЗДВР Марців Л.П.);

З метою ознайомлення учнів школи з історією та культурою рідного краю було організовано екскурсії:

  • Екскурсія у музей народної архітектури та побуту «Шевченківський гай» у м. Львів. (уч. 5 і 6кл., кл.кер. Чупа Г.Й. та Гринько М.М.);
  • Поїздка у розважальний центр «Дитяча планету» (уч. 3, 4 та 7 кл., кл.кер. Губарєва К.Я., Кочулаб Г.В., Пендак Л.В., Гринько Н.М.)
  • Велоекскурсія визначними місцями Комарнівського краю (учні 4, 7 та 10-А кл., ЗДВР Марців Л.П.);
  • Поїздка у м.Львів на виставу «Попелюшка» (Ш.Перро) (учні 7 кл., кл.кер. Гринько Н.М.)

Про всі екскурсії, поїздки та виховні заходи ви можете переглянути і залишити свої коментарі у соціальній мережі Facebook на сторінці Переможненської ЗОШ І-ІІІ ступенів, адміністратором якої є Марців Л.П. та на сайті школи, адміністратор сайту школи і відповідальний за розміщення матеріалів на ньому Лимич С.В.

Наші діти брали участь у літературному конкурсу читців творів Т.Шевченка. Переможцями стали: ІІ м. у номінації «к-сть творів» здобув уч. 8 кл. Романів Денис (72 твори) ІІІ місця у номінації «виразне читання» одержала уч. 5 кл. Деркач Софія та уч. 9 кл. Щипель Марта.

Маємо здобутки у районних олімпіадах з навчальних дисциплін з різних предметів. Якісні показники знань за підсумками 2018-2019 н.р. мають такі учні:

  • Швець Юлія (9 кл., І м. з французької мови, вч. Костюк Л.П. та ІІІ м. з української мови, вч. Гринько М.М.)
  • Приведа Ірина (11 кл., ІІ м. з французької мови, вч. Лимич С.В.)

- Проць Тетяна (8 кл., ІІ м. з французької мови, вч. Костюк Л.П.)

- Тарасевич Христина (10 кл., ІІ м. з французької мови, вч. Лимич С.В.)

Ще хотіла би зробити коротеньку порівняльну характеристику оцінок за минулий навчальний рік: річної, ДПА (у вигляді ЗНО) і різницю. Отже:

-українська мова: річна 66 %, ДПА 60 %, різниця 6 %

-історія України: річна 57 %, ДПА 53 %, різниця 4 %

-математика: річна 72 %, ДПА 56 %, різниця 16 %

Організація освітнього процесу

У навчальному закладі пріоритетними були реформи освітнього процесу, реформа початкової школи ( НУШ), спрямовані на демократизацію, гуманізацію, диференціацію, запровадження інтерактивних елементів навчання учнів, гармонійний розвиток творчої та креативної особистості.

Структура навчального року складається із 2-х семестрів, проводиться тематичне, семестрове, річне оцінювання знань учнів. Школа працює в одну зміну при 5-ти денному робочому тижні. Перша зміна розпочинає роботу о 8:30. Тривалість уроків у навчальному закладі становить: у перших класах - 35 хв, у 2-4 класах - 40 хв, у 5-11 класах - 45 хв. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується Радою навчального закладу, профспілковими комітетами, затверджується директором школи. Основним документом школи, що регулює освітній процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України із конкретизацією варіативної частини.

Робочий навчальний план затверджується директором школи

У вигляді додатків до робочого плану додаються розклад уроків (щоденний, тижневий) та режим роботи (щоденний, річний). Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники закладу добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів. У навчальному закладі визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до чинної системи оцінювання досягнень у навчанні учнів, ведеться тематичний облік знань. У першому класі подано словесну характеристику знань учнів у навчанні, у 3-11 класах- дванадцятибальна система оцінювання знань.

У документі про освіту (свідоцтво досягнень ( НУШ), табель успішності, свідоцтво) про здобуття базової загальної середньої освіти, свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти) відображено досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний рік та державну підсумкову атестацію (у 2019-2020 н.р. ДПА у 4 та 9 класах не проводилася).

Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класними керівниками.

5. Правовиховна робота.

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні загальношкільні лінійки та класні години;

- лекції, бесіди на правову тематику;

- анкетування;

- уроки правознавства;

- олімпіади з правознавства;

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;

- відвідування проблемних сімей вдома.

Практичним психологом школи Сивак О.Я. та соціальним педагогом Когут З.С. регулярно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови.

6. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

• малозабезпечених - 6 дітей;

• діти-інваліди - 2 дітей;

• багатодітних - 28 дітей;

- діти, батьки яких потерпіли від наслідків аварії на Чорнобильській АЄС - 1 дитина;

-діти сироти - 1 дитина.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. За бюджетний кошт діти, які мають довідки з соціального захисту, як малозабезпечені, щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні.

7. Профорієнтаційна робота.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи - підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території,розширення знань про професії на уроках, виховних заходах.

Значна профорієнтаційна робота з учнями, свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі дев'ятикласники працевлаштовані, з них 59 % продовжили навчання у 10-му класі, 41 % в інших навчальних закладах.

8. Співпраця з батьками.

Виховання учня в школі і сім'ї - щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. 
Класні керівники тісно співпрацюють з сім'ями своїх учнів: при необхідності відвідують їх вдома, спілкуються з родиною, запрошують до школи. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

9. Збереження і зміцнення здоров'я учнів та працівників.

Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Комарнівської міської лікарні. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора школи.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров'я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

10. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Протягом року проводилась цілеспрямована робота з питань реалізації державної політики в галузі охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії

З метою створення безпечних умов роботи й охорони праці на початок 2019-2020 навчального року були оформлені всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, паспорт санітарно-технічного стану школи. Школа в достатній кількості забезпечена засобами пожежогасіння.

Постійно здійснюється контроль роботи систем забезпечення життєдіяльності будівлі школи.

У всіх навчальних кабінетах створено належні (з позиції безпеки) умови праці та навчання. Наявні тематичні куточки, які містять інформацію про норми охорони праці та безпеки життєдіяльності.

За планом роботи школи проводимо навчання працівників школи з питань охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки тощо.

Відповідно до плану роботи з охорони праці служба охорони праці своєчасно виконувала всі заплановані заходи.

У школі є всі необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів із питань охорони праці працівників та учнів школи, які ведуться відповідно до нормативних вимог. Відпрацьовано програму вступного інструктажу з охорони праці для працівників та учнів школи.

11. Фінансово-господарська діяльність.

Централізована бухгалтерія Городоцького відділу освіти протягом навчального року систематично здійснює виплату заробітної плати працівникам школи, вчасно проплачує за спожиті школою енергоносії.

Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Городоцького відділу освіти планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація,

Придбано меблі для 1 класу: стільці і парти для учнів, класна дошка, проектор, ноутбук, ламінатор, дидактичний матеріал. Для 5 та 9 класів будуть стільці, столи і класні дошки. Вирішена проблема на підстанції з низьким струмом, де не було нульки. Через це у їдальні школи пробивало струмом. З підстанції було проведено кабель низької напруги.

Хочу подякувати батьківському комітету, який переймається недоліками у школі і прилучається до їх вирішення.

12.Підсумки діяльності школи за минулий навчальний рік.

Освітня система школи протягом 2019-2020 навчального року продемонструвала свою працездатність. Результати роботи навчального закладу в цілому відповідають потребам соціуму та вимогам держави.

Результат діяльності - на достатньому рівні Аналіз результатів за минулий навчальний рік продемонстрував наступне:

  • адміністрація корегує наступні дії щодо досягнення поставленої мети на підставі аналізу результатів;

- освітній процес має тенденцію до розвитку;

- діяльність адміністрації закладу спрямована на вдосконалення освітнього процесу та підвищення його ефективності;

- у школі використовують колективне обговорення отриманих результатів, колективний творчий пошук вирішення конкретних завдань - школа підтримує свій позитивний імідж;

- створюються умови для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, здібностей, потреб здобувачів освіти;

- значно покращилась ресурсна база (кадровий потенціал, матеріально-технічна база, інформаційно-методичне забезпечення);

- методична робота сприяє модернізації змісту освітнього процесу, втіленню педагогічних інноваційних технологій;

  • створено сприятливий психолого-педагогічний клімат

13. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Керівник навчального закладу повинен ефективно управляти педагогічним колективом. Ставити професійну мету - об'єднувати людей. Підтримувати їхню ініціативу. Вдосконалювати свою майстерність. Стиль керівницва нашою школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор школи, у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У зв'язку з цим, я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

Основні завдання на 2020-2021 навчальний рік

1.Забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб держави та села, рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами.

2.Забезпечення якісного методичного супроводу впровадження НУШ, нових Державних стандартів освітньої діяльності, оперативна допомога вчителям у підвищенні якості освіти, в організації їхньої діяльності.

3.Забезпечення підвищення якості освіти на основі сучасного науково-методичного супроводження освітнього процесу,

4.Посилення професійної орієнтації та допрофільної підготовки, подальша робота за індивідуальними освітніми траєкторіями розвитку учнів відповідно до їх особистісних потреб, інтересів і здібностей.

5.Спрямування роботи на подальшу ефективну підготовку випускників до зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання.

6.Посилення національно-патріотичного виховання, збагачення духовного потенціалу учнівської молоді, відродження кращих надбань українського народу, його культурних і національних традицій.

7.Продовження роботи по створенню належних умов для навчання та виховання дітей, створенню здоров'язберігаючого середовища у школі.

8. Реалізація державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

9. Впровадження сучасних інтерактивних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовдосконаленні.

10. Зміцнення матеріально-технічної бази закладу.

Як посадова особа, я розглядаю звернення громадян, в основному це усні звернення батьків. Намагаюся всі питання розглянути об'єктивно і по можливості надати допомогу. Відвідую батьківські збори, засідання батьківських комітетів, свята, які проводяться в класах (вся ця робота висвітлюється на сторінках сайту відділу освіти).

Я хочу висловити свою подяку батькам, педагогічному та технічному колективу, за тісну і злагоджену співпрацю. Я відчуваю велику відповідальність за результати своєї роботи. Не дивлячись на те, що у нас є багато проблем, які необхідно вирішувати, хочу сказати, що ми не заблукаємо серед негараздів, тому що маємо в своєму колективі досвідчених професіоналів.

Щиро вдячна всім за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість, за вклад кожного у виконання своїх обов'язків. Все це заради наших дітей, бо діти - то є оцінка нашого життя, його зміст і продовження. Ми повинні дати їм все найкраще, виховати їх добрими, розумними і щасливими.

Є ще багато задумів, творчих знахідок, які потребують впровадження, планів - і все це буде направлено на допомогу маленькій, залежній від багатьох обставин людині, розвинути її потенційні можливості, реалізувати природні права на життя, працю і щастя. Плекаємо надію, що разом ми зможемо досягти намічених завдань і хай щастить нам всім в цьому. Нехай рідна школа стане справжньою школою радості. 

Школа

МИ ЗНАХОДИМОСЬ

Львівська область, Комарнівська міська рада, село Переможне, вул. Т. Шевченка 3

НАПИШІТЬ НАМ

dyrektorperemozhne@ukr.net

Години роботи

ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ

8:00 - 17:00

СУБОТА - НЕДІЛЯ

Закрито

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати